Jste samostatní, spolehliví a umíte jednat se zákazníky? Tak pojďte podpořit náš obchodní tým!

Co vás čeká

  • práce se zakázkami v našem informačním systému
  • komunikace s ostatními útvary i se zákazníkem
  • sledování realizace zakázek ve výrobě
  • zajišťování fakturací
  • zadávání požadavků pro objednání přepravy dílů

Co k tomu potřebujete

  • SŠ/VŠ (strojírenský obor výhodou). Vhodné i pro absolventy.
  • znalost práce na PC, pokročilá znalost MS Office
  • znalost AJ na úrovni min. B1, pasivní znalost NJ výhodou
  • ŘP sk. B

Co od vás očekáváme

  • aktivní přístup
  • odpovědnost a důslednost
  • organizační a komunikační schopnosti
  • spolehlivost
  • ochota se vzdělávat
  • týmová spolupráce

Co vám můžeme nabídnout

  • dotovaná strava v areálu společnosti
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek 6 000 Kč ročně na důchodové připojištění nebo životní pojištění
  • výhodné telefonní tarify pro vás i vaše blízké
  • benefitní karta Edenred Benefits - možno využít na zdraví, sport i kulturu
  • odměny při životních a pracovních výročích i odchodu do důchodu
  • zázemí firmy s dlouhou tradicí - již 70 let na trhu
  • dopravní dostupnost - autobusová i vlaková zastávka u vstupu do areálu společnosti
  • firemní a rodinné akce (sportovní dny, den otevřených dveří, veřejné bruslení, dny zdraví,...)
  • a další benefity

Mzdové ohodnocení

26. 000 - 30. 000 Kč dle zkušeností

Nástup

dle dohody/ihned

Žádost o pracovní pozici

V případě, že máte o tuto pozici zájem, vyplňte, prosím, následující formulář. Po odeslání formuláře budete zařazeni do výběrového řízení.

Osobní údaje

Znalosti

Vyplněním a odesláním odpovědi na tuto nabídku práce poskytujete své osobní údaje společnosti UNEX a.s. a UNEX slévárna s.r.o. jako správcům, a to za účelem výběrového řízení na tuto pozici po dobu realizace výběrového řízení avšak ne déle než jeden rok a také za účelem zefektivnění náborového procesu. Více informací zde.